torsdag 29 september 2011

Scrapmara

Nämen nu är det väl på tiden att jag uppdaterar lite här, tiden bara springer ifrån mig för tillfället:)
I lördags var jag på scrapmara i Kumla hos Stellas.se. Det var hur roligt och trevligt som helst!!
Dagen bjöd på en massa skratt och en hel del skapande. Jag hade sån tur att jag hade världens mest generösa bordsgrannar som lånade ut allt som jag glömt att ta med mig. Som nästan va allt..Tack tjejer:)

Jag gjorde tre st layouter och ett kort.

Temat på mina layouter den här dagen var ,ENKELT. Men jag är visst i en sån period där jag gillar lite enklare design. så jag blev väldigt nöjd med mina alster:)

Här kommer den ena.


Ha en fortsatt fin dag!

1 kommentar:

MissMian sa...

Skratt... :) Jo en del av oss lyckades bättre än andra på den fronten :0 hihi