onsdag 24 augusti 2011

Stjärna

Idag vaknade jag med kreativitet sprutande ur öronen:) Jag älskar sånna dagar!

Så under dagen har jag knåpat ihop en hög med filt blommor, måste bara komma på vad jag ska ha dom till, funderar på en dörrkrans men vi får se. Visst är de söta!?



En layout har jag även fått gjort. Och jag blev sååå galet nöjd med denna fast den är så färglös;)
Jag gjorde denna efter Scrapfabrikens augusti utmaning, att inspireras av Christinas underbara layout!
Jag inspirerades av den stämplade bakgrunden, ja jag har stämplat på min layout KORS I TAKET!:)
och även den bruna/kraft färgen.

jag har inte använt nått mönster papper utan bakgrunden är täckt av stämplar och stickers.



ha en fortsatt fin dag!

6 kommentarer:

Marika sa...

Tack för senast!va fina blommorna blev!Ska bli kul att se slutresultatet:)

Anna Maria Niia sa...

Åh, denna layouten gjorde mig alldeles pysselnödig!!!! Så himla fin och VARFÖR har inte jag kommit på att stämpla med stämplar sådär??? Urfint!!!
Kram

Cattiegirl sa...

Oh, blommorna var hur söta som helst! Kan man önska en liten beskrivning / Tutorial på dem!? :-)
Kram
//Cattie

Angelica sa...

Blommorna blev verkligen söta!!
Önskar bara att din inspiration kunde smitta av sig!

Ha det bra!

Chris_P sa...

Supersnygg tolkning av min layout :-)! Kul att jag kan inspirerar dig!

Asksvart sa...

Jättesöta Filtblommor :)