torsdag 7 april 2011

Kortkit från Mollys

Nu finns det ett nytt kortkit hos Mollys scrapbooking.
Och det här kitet är precis i min smak, härliga papper från Jillibean soup och en hög med uggle dekorationer.
Kitet passar väldigt bra till både födelsedagskort och påskkort.

Mina båda söner fyller år nästa vecka så detta kit passar alderles utmärkt till födelsedags korten till mina skruttisar:)

Det första kortet är till min äldste son som blir hela 8år!( helt galet va tiden går;)


På den ena ugglan har jag satt fast ett par "rörliga ögon" tycker det blev en lite rolig detalj. Rörliga ögon finns att köpa hos Mollys

Chipboard 8:an har jag täckt med stickles.

Nu ska jag börja planera inför helgens scrapträff i Örebro. Har tänkt mig att inte plocka med mig så mycket saker den här gången, men vi får se om jag lyckas med det :)

Ha en fin dag<3

4 kommentarer:

AnnaB sa...

Lycka till med packandet...!

Kortet är superfint... och ja, det är knasigt hur snabbt 8 år kan gå! :)

Anonym sa...

Hej tjejen!

Nu var det ett bra tag sen jag kikade förbi hos dig, men åh vad mycket snyggt du har skapat!! =)

Jag har just lagt upp steampunk tavlor i min blogg du kan kika på & berätta gärna vad du tycker. Så blir jag såå superglad! ;)

Ha en bra kväll, kramar Ulrica

Chris_P sa...

Najs!!!

Sara sa...

Ja panduro är ju hutlöst dyrt, men jag var så ivrig att jag inte orkade vänta på leverans! När lönen kommer har jag tittat ut lite jag tänkt beställa från stellas, har du någon mer bra sida man kan kika in på?

Kram!