måndag 27 december 2010

Shadowbox

Hoppas alla har haft en mysig jul!
Vi har haft den bästa julen nånsin tror jag bestämt:)
Med trevligt sällskap av finaste släktingarna, god mat och roliga presenter.

Min roligaste julklapp var nog Just dance 2, vi dansar så svetten lackar här hemma *hihi*

Det har ju varit lite lugnt här i bloggen ett tag, men nu börjar jag känna att pysselsuget kommer smygande:)

Så idag tänkte jag visa en Shadowbox, eller vad jag nu ska kalla det,som jag fixade iordning för nån vecka sen.

Grunden är två stycken vita trä lådor som jag hittade på jobbet.
( Jag vet inte om jag berättat om mitt nya jobb här i bloggen förut? Jag jobbar i allfall extra på Stellas.se lite då och då, så ni kan ju gissa om jag gillar att åka till jobbet *hihi* )
Jag satte ihop lådorna med en "hinge" så att det blev en box som går att öppna.
Och sen så var det bara att dekorera.
Jag valde att göra den med Filips födelse info. Han blev jätte glad över den och ställde den i sin bokhylla på en gång, det är extra kul när barnen gillar sakerna man gör till dem :)

jag använde en massa smått och gott när jag dekorerade.
inte de bästa bilderna men det är ju så svårt att fota snyggt den här årstiden.





Ha en bra dag ♥
ps. Missa inte Stellas mega REA,!!!

Inga kommentarer: