torsdag 11 november 2010

Making memories

För några veckor sen fick jag ett mail från Making memories med en förfrågan om jag ville vara gäst designer. Yes siree bob!! svarade jag på det:)

Så för min första omgång, så använde jag mig av papper från Making memories jul serie-Noel.
Jag blev störtförtjust i färgerna och mönstren på denna serie, kanon fina.
Dekorationerna jag använt kommer från olika serier, mer info hittar ni i MM´s blogg.
------------------------------------------------
I got an e-mail a few weeks back from Making memories asking me if I wanted to guest design!
And my answer was: yes siree bob!! :)

i made a layout and a christmas card, using their christmas line-Noel.
I love the colors and patterns on this collection.
the embellishments i have used are from differenc collections, you can read all about my layouts and card on the MM´blog

'Ho ho ho'






Jag gjorde även ett litet julkort.

'Christmas greetings'


Jag måste även säga att November är en lite smått galen månad för mig, jag har nämligen ett till Gäst uppdrag att berätta om!
Jag har fått äran att skapa med det fina kort kitet hos Mollys scrapbooking.
Mitt första kort finns nu i Mollys blogg, så hoppa in dit och spana in det fina kort kitet!

Jag som nästan aldrig har gäst uppdrag är såååå glad och tacksam över dessa erfarenheter♥
Ha en mysig torsdag!

4 kommentarer:

Pysselbus sa...

Superläckert!! Grattis till uppdraget! De har ju sjukt läckra saker så det blir kul att se vad du gör av det!!!

Kram
Linda

Kathy Martin sa...

Awesome page and card! Really love the snowflakes on both and the texture you created with them! :)

Anonym sa...

Helt underbar LO, och jättefint kort!!

AnnaB sa...

Så himla roligt! Stort grattis och underbara saker du gjort...!