måndag 8 februari 2010

Happy day!!

Idag var det en väldigt bra post dag=)
för idag kom ÄNTLIGEN mitt exemplar av " scrapbook trends-christmas cards"

Och där i har jag ett kort, mitt första publicerade kort och min första ST publicering!!
så ni kan ju gissa att jag är glad idag, det kändes verkligen jätte speciellt att se sitt kort i tryck och att se det live igen, för jag skickade i väg det i somras och nu så är det då äntligen hemma igen=)


så... nu har jag bubblat av mig lite*haha*



nu väntar jag med spänning på att " Pencil lines -the sketchbook" ska dimpa ner i brevlådan. ( Anna har precis fått hem sitt exemplar, så nu är det inte lång tid kvar!)
Ska bli så roligt att se den IRL, för den kommer verkligen rocka, men alla duktiga designers som finns med i den!!
Vill du beställa boken så kan du göra det här

Inga kommentarer: